Home  /  Modele Audi  /  Pareri despre Audi A4  /  Putine probleme dar costisitoare...

Audi A4 B6 1,9 TDI PD

Verdict recomandat

Putine probleme dar costisitoare...


Fabricat in anulAni de folosireKilometrii la cumparareKilometrii parcursi
20026103.000145.000
Impresie generala
Modelul pe care-l detin are o garda foarte joasa la sol datoorita careia am tot schimbat bai de ulei...
Se \"tine\" perfect de curbe, cu toate astea in ciuda inaltimii la sol, la capitolul confort sta excelent.
Asocierea de alb cu rosu a iluminarii interioare este foarte inspirata, efectiv simti ca e facuta pentru tine.
Ca si fiabilitate, nu pot comenta la capitolul mecanica in contextul infrastucturii pe care rulam. In partea motorului sta foarte bine ca si fiabilitate, singurele probleme generice fiind viata scurta a EGR-ului (aprox. 100000 pana la 150000 km) si faptul ca (din perspectiva personala) are distributia angrenata de curea in loc de lant.
Consumul e ok, in oras nu cred ca poate face cineva o estimare precisa, dar in afara localitatii, cu un mod de a conduce semi-sportiv, cu o viteza de 120-140 km/h si rar mai sus de atat la depasiri, consumul se situeaza undeva pe la 5,5-6,0 L / 100km.
Pentru a intelege performantele masinii tin sa mentionez ca in pofida faptului ca are voie sa tracteze 1,5 tone dupa certificat, am \"agatat\" de ea 1,5 tone si \"tragea\" impecabil, un atu fiind aici forta ambreajului.
Recunosc faptul ca am reusit sa circul cu ea cu o viteza de 250 km/h, viteza maxima afisata in bord fiind de 260 km/h.
Partea proasta e ca daca cei din fata stau foarte comod... cei din spate daca-s destul de inalti... cam au de suferit din cauza spatiului pentru picioare.
Portbagajul generos, deschiderea in cazul berlinei pe care o detin fiind un oarece minus, dar totusi mai larga decat la alte modele de berlina, de ex. Renault Megane.
Cutia de viteze cu rapoarte scurte, levierul schimbatorului foarte scurt, ascuns bine in peisaj, diversele lumini contolabile din interior, faptul ca lampa de citit are lupa care directioneaza perfect fasciculul de lumina fara a deranja soferul, cele 10 airbag-uri, centurile cu capsa pirotehnica, toate acestea contribuie la senzatia de \"facuta pentru mine\" si te leaga definitiv de marca.
Directia nu e una soft dar nici nu \"faci muschi\". Model fiabil tinand cont de calitatea carburantului din Romania, pompe-duze-urile fiind inca cele originale.
Spre surprinderea mea la -30 grade a pornit la a doua cheie fara sa insist, dupa 24 de ore de stat in ger.
Te incanta faptul ca dai doar CLICK pe semnalizator si semnalizeaza singur de 3 ori...
Din perspectiva mea e masina ideala pentru varsta 24-40 ani, are sex-appeal, are forme cursive, drept dovada nu a suferit mari modificari la modelele aparute \"DUPA\".
Probleme
Problemele generale ale masinilor ce ruleaza in Romania:
Suspensia multilink destul de costisitoare, undeva la 3000 lei pentru a schimba toate cele 8 brate din fata plus bieletele antiruliu, bieletele de directie si capetele bara directie.
Prostia pe care o poate face orice neinformat, daca a ajuns uleiul prin oarece minune sub limita... adio turbosuflanta, caz in care trebuie sa scoata din buzunar undeva intre 1200 si 1600 lei reconditionarea si manopera mecanicului.
Racitorul de motorina amplasat prost pentru strazile noastre poate fi agatat cu usurinta fiind situat sub pragul din dreapta, acesta costand undeva la 650 lei.
Service
Iasi, Tudor Service.
Nota service
10

Confort10
Performanta10
Consum10
Cost intretinere5
Fiabilitate8
Service10
Sentimental10
Merita banii10
Scor
9,13